RM facility s.r.o.

REALIZACE, VYBAVENÍ A SERVIS OBCHODŮ

Naše společnost se zabývá výrobou obchodního zařízení pro prodejny s veškerým sortimentem – potraviny, textil, kancelářské potřeby, sport, drogerie, spotřební elektronika, domácí potřeby, obuv, hračky, tabák, tisk, hobby markety atd. Výrobní program tvoří univerzální stavebnicový nábytek, prodejní pulty, pokladní boxy, discontní a skladové regály, regály pro prodej zeleniny nebo pečiva a další modifikace základního regálového systému.

95% produkce naší společnosti směřuje do obchodních řetězců. Nejen díky dlouholetým zkušenostem společnost předpokládá, že obor vybavení, realizace a servis prodejen zůstane dominantní. Nicméně cílem a záměrem firmy je diverzifikovat portfolio zákazníků. Aktivity jsou tedy zaměřeny i na jiné oblasti – pronájem skladovacíh prostor, autodopravu, obchodní činnost a poskytování jiných služeb technického rázu.

Realizujeme kompletní vybavení prodejen. Dodáváme regálové systémy, pokladní pulty, stojany, cenové lišty, dělítka, rámečky, stojánky, cenovky, kapsy, koše, háčky atp. Jsme specialisté na podporu prodeje. Zajištujeme výrobu, prodej, montáž a servis.

RM facility s.r.o. disponuje velkým personálním i technickým zázemím zaručující profesionální přístup a schopnost akceptovat i ty nejpřísnější podmínky zákazníků. Prosperita a rozvoj společnosti se opírá o dlouholeté zkušenosti pracovníků.

Dále o společnosti

Přehled našich divizí

Výroba a montáž obchodního zařízení

Zvládáme vše od návrhu po realizaci. Dokážeme navrhnout koncept, vyvinout prototyp i finální produkt. Díky vlastní kovovýrobě, nástrojárně a truhlárně vč. vývojového týmu jsme plně schopni celý proces výroby zvládnout sami pod jednou střechou.

Specilalizujeme se na vybavení interiérů obchodů a prodejen. Navrhujeme, vyrábíme a montujeme výrobky a zařízení, které odpovídají nejnovějším evropským standardům a jejich expedici ke koncovým zákazníkům předchází přísná kontrola kvality. Díky individuálnímu přístupu ke každému zákazníkovi jsme schopni rychle a bezpečně poradit s řešením návrhu interiéru, vytvořit 3D projekt, který po konzultaci se zákazníkem přechází do výroby. Následná přeprava a montáž je svěřena do rukou specialistů, kteří jsou na základě bohatých zkušeností a proškolení schopni zvládnout instalaci v rekordně rychlém čase. Záruční a pozáruční servis je součástí všech našich produktů.

Provádíme veškeré montážní práce a sevis námi dodaného obchodního zařízení a vybavení. Montujeme regálové a pokladní systémy, vstupní terminály, reklamní stojany, lištové systémy, zástěny, dorazy na paletová stání, akční stoly, osvětlení, kompletní zázemí prodejen, parkboxy na nákupní vozíky…

Stavební divize

Díky nejmodernějším technologiím jsme schopni zajistit kvalitní a stabilní procesy – tím plníme vysoké požadavky zákazníků. Jako generální dodavatel staveb nabízíme maximální technickou způsobilost, moderní postupy a individuální přístup k investorovi při provádění prácí.

Stavební činnost tvoří další významnou část naší nabídky služeb. Provádíme výstavbu průmyslových budov, stavební opravy a úpravy objektů, výstavbu komunikací a zemní práce včetně zajištění stavebního povolení a vypracování projektové dokumentace. Realizujeme investiční zakázky v rámci soukromých výběrových řízení nebo na základě rámcových smluv.

RM Servis 24

Už na začátku zrodu naší společnosti jsme věděli, že jedním z našich hlavních cílů na cestě k úspěchu bude vybudování servisního týmu, který bude řešit veškeré havárie a opravy na prodejnách. Hlavní činnost tohoto týmu je totiž úzce spjata s výrobou obchodního vybavení. Opravy tohoto vybavení ve vlastní režii přináší nejen výraznou finanční úsporu, ale i větší flexibilitu vůči požadavkům zákazníka a nezávislost na kapacitách externích firem.

Fotogalerie

Ukázka naší práce

Historie společnosti RM Facility s.r.o.

Jak probíhal náš vývoj

2010

2010

Firma byla založena v roce 2010 jako společnost s ručením omezeným. Od svého vzniku je soukromou českou společností bez účasti zahraničního kapitálu. Společnost se zabývá nákupem a prodejem obchodního vybavení pro české obchodní řetězce.

2011

2011

Společnost nakupuje první montážní vozidla a investuje do vybavení potřebného k výkonu své činnosti. Prvotní investice do vybavení dosahuje hranice téměř 5 mil. Kč.

2012

2012

V tomto roce společnost navazuje spolupráci s prvním nadnárodním řetězcem prodejen potravin. Začíná poskytovat kompletní montážní práce při přestavbách jeho prodejen.

2013

2013

Spolupráce se s nadnárodním řetězcem se rozšiřuje o dodávky vybavení prodejen a repasování starého zařízení.

2014

2014

RM facility s.r.o. začíná spolupracovat s dalšími zahraničními obchodními řetězci. Realizovány jsou samostatné zakázky přesahující 15 mil. Kč. Roční obrat společnosti činí bezmála 80 mil. Kč.

2015

2015

Společnost získává další významné zakázky a původní pronajaté výrobní a skladovací prostory začínají být nedostačující. RM facility s. r. o. kupuje vlastní logistický areál v průmyslové zóně v Havlíčkově Brodě.

2016

2016

Dochází k podpisu rámcových smluv s dalšími řetězci. Společnost začíná realizovat montážní práce v zahraničí. S nárůstem projektů jsou zahájeny investice související s pořízením nových techonologických celků pro zpracování kovových a plastových materiálů.

2017

2017

Firma investuje do modernizace nemovitostí. Dochází k rekonstrukci skladovací haly, pojezdových ploch a dílen. Tyto finanční transakce rozvazují firmě ruce a je schopna plynule pojmout nárůst zakázek. Spolupráce je navázána s téměř 110 obchodními řetězci.

2018

2018

V průběhu roku 2018 je zprovozněna nová kompletně vybavená zámečnická dílna s moderní technologií a zaměřením na vybavení prodejen. V tomtéž roce firma realizuje i velké výrobní zakázky týkající se tváření plastových materiálů.

2019

2019

S nárůstem nových projektů vzniká potřeba dalšího rozšíření výrobních a skladovacíh ploch. V průběhu roku vzniká projekt modernizace další výrobní a skladovací haly.